luni, 3 iunie 2013

O noua minune a Sfantului Ioan Rusul

Pentru ca strangeti marturii ale minunilor Sfantului Ioan Rusul, am sa incerc sa relatez si eu o minune a lui petrecuta in viata mea, acum cativa ani. De tanara (acum am 38 ani) am avut dureri menstruale. Am facut tot felul de tratamente care anulau efectul, nu si cauza. Medical, sansele de a avea o menstruatie nedureroasa fara tratament erau aproape nule. Tin minte ca in ultima perioada a durerilor, nu puteam inghiti medicamente pentru ca le vomitam, iar cele injectabile parca nu aveau efectul scontat. L-am indragit pe Sfantul Ioan Rusul de cum l-am cunoscut. De fapt, primul el m-a iubit. Si a vrut sa-si arate iubirea si mila si cu mine. Erau anii de inceput ai sfantului in Romania, cand nu era asa cunoscut. Si pentru ca mi-era drag, am inceput sa vorbesc la cat mai multa lume despre el. Si sa dau sa-i citeasca viata. Citeam acatistul lui cu drag si cu ravna. Stiu ca a venit repede la mine binecuvantarea sfantului prin mirul si aghiazma aduse chiar din Grecia. Nu stiu cat timp l-am rugat pe sfant. Stiu doar ca, intr-o luna, cand asteptam cu teama o noua durere, bucuria mi-a invadat sufletul. Emotia a fost mare. Ca si mila sfantului. Durerile menstruale au devenit de domeniul trecutului. Si acum, dupa multi ani, sfantul are grija ca sa nu uit ca a facut cu mine o minune. Si cine stie ce sunt durerile, pot spune.... o MARE MINUNE. O minune care continua si astazi si va continua pana la sfarsit. Si ca sa fie bucuria si mai mare, sfantul m-a invitat de ”ziua” lui ”acasa” la el. De doua ori am fost in Grecia la paznicului sfantului. Si sper sa mai ajung. Tot cu mila si ajutorul lui. Doamne, ajuta!

Un comentariu:

  1. Suntem un grup care plecam in circuit/pelerinaj in Grecia, intre 4 – 12 nov. 2014 , cu prilejul hramului Sf. Nectarie, dar nu numai (pt. ca ajungem si la Sf. Efrem cel Nou, Sf.Spiridon, Sf. Ioan Rusu, Sf. Dimitrie Izvoratorul de Mir, Sf. Grigore Palama, Sf. Vasile cel Nou, Sf. Anisia, Sf. Paraskevi, Sf. Efrem Sirul si Sf. Irina, M-rea Paleokastrita, M-rea Braul Maicii Domnului, Acropole, Meteora si multe altele, care nu incap intr-un simplu anunt). Mai avem 4 locuri, 299 euro/pers. Sunt asigurate: transportul cu autocarul, cazarea, micul- dejun, calatoriile intre insule cu ferry- boat- ul. Daca este cineva interesat, pentru mai multe detalii traseu si obiective turistice, istorice si religioase, contactati pe d-na Cristina: 0722722845.

    RăspundețiȘtergere